hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|بهره مندی بیش از 850 نفر از دوره های آموزشی آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر در قم

قم|بهره مندی بیش از 850 نفر از دوره های آموزشی آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر در قم

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: از آغاز سال 98 تا نیمه تابستان سال جاری ۸۵۷ نفر در مرکز امور جوانان هلال احمر قم تحت آموزش دوره آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر قرار گرفته اند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ محمد مصباحی با بیان این خبر اظهار کرد: آشنایی با تاریخچه، اصول و اهداف جمعیت هلال احمر یکی از راه های جذب عموم مردم به حضور و مشارکت در برنامه های این جمعیت جهانی است.
وی تصریح کرد: در این راستا معاونت امور جوانان جمعتی هلال احمر استان قم به صورت مستمر دوره ها و کارگاه های آموزشی با موضوع آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر را در طول سال برگزار می کند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در مرکز امور جوانان هلال احمر استان، ۸۵۷ نفر تحت آموزش دوره آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر قرار گرفته اند.
مصباحی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی مورد استقبال فراگیران بویژه در ایام اوقات فراغت است افزود: تلاش کردیم این دوره ها را برای اعضای جدید در دانشگاه ها و مراجعان و فراگیران کلاس های فرهنگی و هنری  مرکز امور جوانان با هدف آشنایی آنها با فعالیت های امدادی و عام المنفعه برگزار کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد